Karmienie piersią
fakty i mity
DOŁĄCZ DO NAS 26.08.22
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Będą z nami m.in. położna, doradca chustonoszenia
Po wybuchu radości i rosnącej ekscytacji, nadchodzi pytanie: Jak ja sobie poradzę?
To powszechne, że pojawiają się wątpliwości: Jak powinniśmy się do tego przygotować? Gdzie szukać pomocy?
Świadoma Mama® wychodzi naprzeciw! Pragniemy szerzyć wiedzę i świadomość wśród rodziców już od samego początku! Możesz wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, w spotkaniach live i konferencjach online, w których uczestniczą najlepsi specjaliści z całej Polski.
#1
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
#2
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
#3
#4
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
#5
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it will helps
#6
Harmonogram
Łódzkie, Śląskie,Opolskie
11:00
Dorota Jaworska
Wstęp
11:05
Psycholog
11:30
Dawid Lisiecki
Labioplastyka – zabieg, który poprawi Twoje samopoczucie psychiczne i fizyczne. Sprawdź dlaczego tak wiele kobiet się na niego decyduje!
12:00
Beata Półtorak
O diecie i używkach w trakcie ciąży. Co robić a czego się wystrzegać?
15:30
Katarzyna Salomońska
(Nie)pierwszy raz, czyli o współżyciu po porodzie
15:00
Dorota Jaworska
Wstęp
15:05
Angelika Gattner-Chowańska
Chusta czy nosidełko? Co jest najlepszym wyborem dla naszego Maluszka?
16:00
Dietetyk
12:30
Agnieszka Antonowicz
Gdy rodzi się dziecko i rodzi się mama - jak poradzić sobie ze zmianą?
13:00
Fizjoterapeuta
Few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
Your Customer Name
Your Customer Name
Few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
Few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
Your Customer Name
Your Customer Name
Few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!
START 16:00
SPOTYKAMY SIĘ 22.08.22
FORMULARZ REJESTRACYJNY